joi, 21 iulie 2011

legile lui Zamolxe

     Am gasit pe internet legile lui Zamolxe, care imi amintesc inca odata sa fiu mandra de faptul ca sunt romanca, mai precis, ca sunt urmasa vrednicilor daci, acei Oameni mari si intelepti si...intru totul in comuniune cu Mama Natura, cu Tatal Creator...cu Universul insusi. Va lsa pe voi, pe fiecare din voi, sa descoperiti singuri ceea ce inseamna aceste Legi ale lui Zamolxe. Pentru mine, ele sunt mesaje clare a ceea ce trebuie sa fac eu insami pentru a ajunge acolo unde imi doresc sa ajung...la Iluminare. Am rugat-o pe Maicuta Divina alaltaseara sa imi arate ce trebuie sa fac ca sa ating aceasta Iluminare spre care tanjesc si, cade obicei, Ea mi-a ascultat rugaciunile si iata astazi, gasesc aceste Legi ale lui Zamolxe care sa ma indrume....Ce poate fi mai frumos decat sa traiesti Aici si Acum, in perfecta comuniune cu Universul?
     Puteti vedea care sunt legile lui Zamolxe aici: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dk_ukuao07Tg&h=eAQD7gITG
    Vizionare placuta, dragi cautatori de Lumina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu